Δημιουργικές ομάδες παιδιών με μαθησιακούς στόχους

Για παιδιά Β΄- Δ’ Δημοτικού

Εβδομαδιαίο Εργαστήρι Θεατρικού Παιχνιδιού και Βιωματικής Μάθησης με Μαθησιακούς Στόχους για παιδιά που αντιμετωπίζουν Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία, Δυσορθογραφία, Δυσαριθμησία). Πρόκειται για ένα ενδιαφέρον εργαστήρι που βοηθάει τα παιδιά τόσο στη σχολική τους επίδοση, όσο και στην ψυχαγωγία και την τόνωση της αυτοπεποίθησής τους.

Γραμματική, ορθογραφία, καταλήξεις, παράγραφος, λεξιλόγιο, μαθηματικά, πράξεις, προβλήματα!

 

για παιδιά Νηπιαγωγείου

Ανάπτυξη φωνολογικής ενημερότητας, τα γράμματα, οι αριθμοί, προμαθηματικές έννοιες!

 

Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι τα παιδιά που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα θα έχουν την ευκαιρία να εργαστούν ομαδικά, δημιουργικά και με βιωματικό τρόπο για την κατάκτηση των μαθησιακών στόχων κάθε συνάντησης. Με τη βοήθεια του παιχνιδιού και με την συμμετοχή όλων των αισθήσεων μπορούν  να κατανοήσουν και να αντιμετωπίσουν όσα τους δυσκολεύουν στο σχολείο.

 

Στόχοι εργαστηρίου

Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών

Μαθησιακή Στήριξη

Σχολική Ετοιμότητα

Βιωματική Μάθηση

Συνεργασία και Ομαδικότητα

Συναισθηματική Έκφραση

 

Διάρκεια κάθε συνάντησης: 1ώρα & 30΄, μια φορά την εβδομάδα

Παρασκευή 18:00-19:30 (Β-Δ΄ δημοτικού) & Σάββατο 16:00-17:30 (Νηπιαγωγείο)

Τηλ. επικοινωνίας: 2106464898

Κέντρο Αντιμετώπισης Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και Συμβουλευτικής Οικογένειας

Αργυρουπόλεως 14, Λυκαβηττός

mariaskokou.wordpress.com

Διάρκεια και κόστος: 8 συναντήσεις: 70 €

Δηλώσεις συμμετοχής έως: 22 Μαρτίου

Έναρξη: 29 Μαρτίου 2013

 

 

 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s